poniedziałek, 2 czerwca 2014

Aksel-Resovia 2014 - zdjęcia i emocje...

Witajcie! Jak wiecie w sobotę był turniej Aksel-Resovia 2014 :) Ja oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wzięła aparatu ;) Oczywiście to początek zdjęć, w następnych postach dodam trochę więcej. Niestety mój aparat nie jest najlepszej jakości, a poza tym nie miałam go przy sobie cały czas niestety, więc nie wyszło z tymi zdjęciami i z tym kamerowaniem, tak jakbym chciała... Ale zawsze coś ;) Mam nadzieję, że będzie to mała cegiełka w morzu fotorelacji z tej niezwykłej imprezy i choć trochę przybliży Wam klimat :)
Tutaj zdjęcia z ostatniej próby generalnej, już na Podpromiu. Maluszki były słodkie i dzielne <3 Razem  z instruktorami i trochę bardziej doświadczonymi tancerkami dały radę ;)




















A tutaj już właściwy dzień turnieju ;) Wiem, że zdjęć dużo, ale chciałam dodać większość, bo wiem, że niektórzy będą zainteresowani. Mam nadzieję, że dużo osób się znajdzie :) A poza tym - co oddaje atmosferę lepiej niż zdjęcia? Jakby ktoś miała jakieś zdjęcia z Aksel-Resovia, to dajcie znać, bo zbieram na pamiątkę :) Mogą być jakiekolwiek :) 

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz