piątek, 14 marca 2014

Pokaz Evy Minge z okazji Dnia Kobiet w Galerii Rzeszów.

Okej! Dzisiaj omówimy kolekcję wiosna-lato Evy Minge! Wiem, że bardzo późno dodaję tego posta, ale nie miałam czasu, a były, jak wiecie inne ważne tematy na posta. Ale najważniejsze, że już mam czas i piszę :) Tak więc, pokaz odbył się na dzień kobiet, w Galerii Rzeszów. Oprócz pokazów odbyły się też występy wokalne


 pokaz fryzjerski

 współczuję temu panu ilości lakieru :p ja bym się chyba udusiła, ale fryzjerzy, to doświadczeni i lakieru do włosów się nie boją :p


 Nasz konferansjer :D
 Konkursy

 Niestety Evy Minge nie było na pokazie, ponieważ była zagranicą :(

 A teraz co do kolekcji:
Tutaj mamy bardzo fajną bluzkę połączoną ze spodenkami, do tego piękny pasek i torebka.
Zwróćcie uwagę na złote detale!

 zwróćcie uwagę na fryzury

 Tutaj już trochę luźniejsza stylizacja, myślę, że dla młodszych



 Jeżeli mam być szczera, ta stylizacja do mnie nie przemawia, nie podkreśla kobiecych kształtów i trochę wisi... Kolory też jakoś mi nie pasują :/ Pewnie kwestia gustu...






Tutaj najlepsza stylizacja, niestety bardzo niewyraźnie mi wyszła, a innego zdjęcia nie mam :( Ale muszę powiedzieć, że połączenie tych kolorów, wprowadzenie asymetrii i piękna, błyszcząca, złota torebka... To jest coś! Jakbym tylko była trochę starsza i wyższa, to bym kupiła, tylko pewnie ceny zabójcze, bo to w końcu od projektantów... :/
 Tutaj długa, jasna sukienka.



Niestety tej stylizacji też nie udało mi się zbytnio uchwycić :( Ale bardzo mi się podoba. Złote guziki, zwiewna spódnica, myślę, że dobry patent na wiosnę



 Tutaj też trochę połysku, jak dla mnie piękna stylizacja. Idealna na wieczorne wyjście




 Ta sukienka podobnie - piękny morski kolor, dużo połysku, warto zabrać na dyskotekę, jak się Wielki Post skończy ;)
   
Ta stylizacja jest bardzo dobra dla młodej dziewczyny, na jakiś wiosenny spacer. Nie jest krzykliwa, zbyt błyszcząca, neonowa. Bardzo prosta, ale modna. Ma lekkie, błyszczące detale, jednak nie zwracają one zbyt uwagi i są tylko lekkim, nie rzucającym się i nie krzykliwym dodatkiem





Za to, ta stylizacja bardzo przyciąga uwagę. Jest lekko ekstrawagancka. Myślę, że gdyby nie lekko odkryty brzuch, to można by ją było zabrać na kawę, lub jakieś spotkanie, spacer na mieście.


 Ta stylizacja jest bardzo grzeczna i prosta, jednak również może przyciągnąć uwagę


   
Ta sukienka mnie rozwaliła! Jest idealna! Ma piękną baskinkę, jest bardzo kobieca, prosta i pozostawia wielkie pole do popisu. Z odpowiednimi dodatkami można ją wziąć na miasto, lub nawet na imprezę



 Piękna, zwiewna sukienka? Tak - zwiewność, lekkość i odpwoiednie kolory sprawdzają się na wiosnę

 Ta stylizacja, choć szara- nie jest taka nudna - jest dobra do pracy, na kawę, na spotkanie z koleżanką, jest prosta i daje duże pole od popisu.

 Jest też lekko sportowa, jednak szpilki dodają jej stylu


 Tutaj mamy bardzo podobny przypadek. Wszystko zależy od tego, jakie dodatki dobierzesz.



 Jak widać, kostiumy sprawdzają się na wiosnę :) Ale muszę przyznać, że brakuje mi tu intensywnie różowych szpilek (amarantowych) i jakiejś kolorowej torebki, okularów na głowie, ewentualnie jakiejś chustki kolorowej, biżuterii. Tak - taką stylizację trzeba czymś przełamać, bo inaczej zginiemy w tłumie.



 Podobnie tutaj - brakuje mi dodatków, ale myślę, że projektantka celowo nie narzuca jakichś większych akcentów, żebyśmy mogli sami bawić się w dobieranie dodatków. Myślę, że to bardzo fajny zabieg :)



 No! I wreszcie moje ukochane kolory <3

 Tutaj lekko sportowo, ale modnie i elegancko - na większe wyjście za moło efektowne, ale na spacer i kawę się taka stylizacja przyda :)

 Muszę przyznać, że to mnie zaciekawiło... Bardzo zwiewna spódnica i lekki wzór na górze są fajne. Jeśli by do tego dobrać odpowiednie dodatki, to myślę, że można wyjść prawie wszędzie w tej sukience


 Bardzo kolorowo, modnie i kobieco. Wydawać by się mogło, że pomarańczu i różu nie można łączyć, jednak w niektórch wypadkach bardzo fajnie to wychodzi :)





 Uwielbiam dekolt w tej sukience. Jest bardzo radosna, wiosenna i kolorowa.


 Niestety tego mi się nie udało uchwycić, przez jakość aparatu... No w każdym razie do tego myślę, że by chyba najbardziej czarne dodatki pasowały, bo jak wiemy black&white to idealna para <3

 Tutaj na górę zdecydowanie kolorowa chustka!!!





 Ta sukienka bardzo zwróciła moją uwagę. Jest kobieca, kolorowa i myślę, że tutaj z dodatkami lepiej nie szaleć aż tak bardzo. Jest bardzo prosta, uniwersalna, ale też elegancka, modna i kobieca



 Sama w sobie ta sukienka nie byłaby zbyt odkrywcza, jednak fakt dodania do niej falbanki uczynił ją niesamowitą, kobiecą, wiosenną i modną! Nadaje się na każdą okazję i nie wymaga zbyt wielu dodatków. Na miasto dałabym do niej czarną torebkę i szpilki, a do klubu jakiś świecący naszyjnik, również świecącą torebkę i wystrzałowe buty ;)

 
Taka sukienka jest bardzo szykowna, zwiewna i uniwersalna, prosta.

Bardzo polecam, jednak jest ona bardzo elegancka i radziłabym ją ubierać nieważne wyjścia, choć jak się pokombinuje można ją też i gdzieś indziej ewentualnie założyć, ale tak jak mówię, na większych wyjściach zrobi wrażenie.

                                      



 A tutaj już wszystkie modelki wychodzą :) Ogólnie kolekcja bardzo prosta, uniwersalna, nadaje się na wiele okazji, pozostawia wiele popisów co do dodatków, zawiera intensywne kolory, ale też trochę bieli, szarości i w niewielkich ilościach czerń, trochę pasteli.
I jeszcze raz przepraszam za jakość zdjęć i za to, że tyle na to czekaliście. Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał :*




















 W dzień kobiet można też było przejść stylową metamorfozę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz