sobota, 4 stycznia 2014

100 POST ;)




Witajcie! Tak więc przyszedł czas na specjalny setny post ;) Jako piosenkę wybrałam hit ostatnich tygodni - MY SŁOWIANIE (cały ten post piszę pod okiem mojej koleżanki - blogerki Nikoli http://www.nika855.blogspot.com/ ) Tak więc mój blog istnieje od lutego zeszłego roku, czyli już prawie cały rok! Przez ten czas zebrał aż ponad 5 000 wyświetleń! Oczywiście w tym miejscu bardzo dziękuję tym, którzy go oglądają :) Mam nadzieję, że mój blog Was ciekawi i że będziecie go dalej czytać, odwiedzać... Pisanie bloga daje mi bardzo dużo, jednak pomimo wszystko nie jest on lepszy do pamiętnika. W pamiętniku mogę pisać o wszystkim, bo wiem, że nikt tego nie przeczyta, że jest to tylko moje, prywatne. Blog jest bardziej na pokaz, ponieważ nie możne na nim pisać wszystkiego, a przynajmniej nie powinno się. Ale najlepiej jest pisać i blog i pamiętnik, wtedy jest naj lepiej :) No w każdym razie cieszę się, że mój blog ma już tyle wejść. I od razu mówię, że mam ustawioną opcję "nie uwzględniaj moich wejść" tak więc nie nabijam sobie ich sama, tak jak to robią inni blogerzy. Nie proszę też o obserwację za obserwację. Osobiście obserwuję tylko blog mojej koleżanki, o której pisałam wcześniej. Staram się też pisać coś ciekawego, a nie tylko "nudzi mi się", "nie mam co pisać"... Niektóre blogi wyglądają właśnie tak niestety... No w każdym razie dodaję Wam parę fotek :) Jest na nich moja nowo zakupiona kurtka z Bershki za 240 zł. Została przeceniona z 300 zł. W następnych postach dodam też fotorelację ze Świąt i wyprzedaży ;) No i jeszcze dodaję dzisiaj zdjęcia moich projektów. Mam nadzieję, że wyrazicie na ich temat opinię w komentarzach :) Ogólnie to bardzo lubię projektować, rysować... Może kiedyś będę zawodową projektantką mody? Może założę własną sieć sklepów? Eh te marzenia...
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz