środa, 1 stycznia 2014

A Little Party Never Killed Nobody! - zaczynamy KARNAWAŁ ;)



Witajcie w NOWYM ROKU!!! TAK WIĘC CZAS KARNAWAŁU UWAŻAM, ZA OTWARTY BARDZO HUCZNIE!!! :D Tak więc ogłaszam, że oficjalnym mottem karnawału jest „Little Party Never Killed Nobody”!!! No i z takim mottem idziemy w szaleństwa karnawałowe ;) A tak w ogóle, jak spędziliście Sylwestra? Ja spędziłam go w małym gronie, ale za to przynajmniej dobrym gronie. Graliśmy w bardzo różne gry, dużo gadaliśmy i się śmieliśmy J Innymi słowy kolejny Sylwester zaliczony.  najlepsze było to, że spaliśmy chyba tylko z dwie godziny :D Tak więc jestem dzisiaj bardzo zmęczona i cieszę się, że do szkoły idę dopiero 07.01 :D to mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć pokój i samą siebie i zebrać siły na kolejne karnawałowe imprezy. A kolejna szykuje się już niebawem :D Możne nawet już w tę sobotę? Takie after party po Sylwestrze ;D W sumie jeszcze nawet dużo jedzenia i picia zostało tak więc jest przyjaciółmi, składanie sobie życzeń, śmianie się… Bardzo to lubię. Aczkolwiek mam nadzieję, że w przyszłym roku tak dla odmiany ktoś mnie zaprosi, bo w sumie cały czas obowiązki imprezowe spadają na mnie XD Tak więc mamy już pierwszy post w tym roku J PozdrawiamWas wszystkich i mam nadzieję, że dobrze bawiliście się na sowich imprezach sylwestrowych ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz