czwartek, 9 stycznia 2014

PAZNOKCIE *O*



Witajcie! Dzisiaj dodaję super piosenkę, którą słucham już parę dni. Teledysk nie jest jakiś szczególny, ale piosenka idealna do jakiegoś fajnego wesołego, tanecznego układu. A poza tym jestem zmęczona, miałam duuużo nauki i nie tylko... :( Ale na szczęście mam teraz trzy dni wolnego. Tak trzy, bo jutro nie idę do szkoły. I nie dla tego, że mi się nie chce, ale dlatego że idę do lekarza. Mam nadzieję, że wreszcie usłyszę dobre wieści i będę mogła już za niedługo tańczyć. Tylko na to teraz czekam :/ No i w ogóle mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej. Powinno wreszcie być lepiej :o Dzisiaj nie będę pisać długo ponieważ mam zamiar zrobić sobie paznokcie :) Zaraz idę je robić, a efekty postaram się dodać jutro ;) Za to tutaj macie przykłady paznokci







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz