piątek, 10 stycznia 2014

Zapraszam na akcję "jedzenie zamiast bomb" !!!! Jutro ( 11.01.2014) dworzec PKP o 12:00!!!



Witajcie! Dzisiaj dostałam dobre nowiny - od ferii wracam na tańce :) Ale są dwie strony medalu... Boję się, że jak wrócę na tańce, to znów mnie będzie boleć ta noga. Pewnie spróbuję, ale jak będzie źle to trzeba będzie dalej ją leczyć i właśnie tego się boję, tego, że jak teraz wrócę na tańce stracę te cztery miesiące regenerowania nogi i będę musiała dalej i dalej ją leczyć. Ale może za bardzo się boję. Czas pokaże, jak będzie... W każdym razie przepraszam, że tyle o tym piszę, ale to jest dla mnie serio ważne... Poza tym jutro ( 11.01.2014 r. ) o 12:00 na dworcu PKP organizowana jest akcja "jedzenie zamiast bomb" więcej tutaj:

https://www.facebook.com/foodnotbombsrzeszow



Serdecznie zapraszam na tę akcję!!! Jutro napiszę o niej więcej o tym i dodam zdjęcia. A teraz mam jeszcze zdjęcia paznokci :)










Zaraz jeszcze udustępnię filmiki z fajnymi pomysłami na paznokcie. Za to ja zrobiłam sobie takie. Tylko, że niestety jakoś te zdjęcia tak tego fajnie nie oddają, ale może jakoś się skapniecie o co chodzi xd












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz