piątek, 3 stycznia 2014

Trochę zamieszania :)

 - PIOSENKA DNIA


Hej! Dzisiaj miało mnie nie być, ale jestem, bo jednak nie pojechałam do babci. Stwierdziłam, że będzie lepiej jak tam pojadę na dzień babci i dziadzia :) Wczoraj miałam szalony dzień :D Miałam dużo gości i w sumie było  śmiesznie :D Niestety goście by się na mnie obrazili jak bym powiedziała więcej. No w każdym razie ostatnio jakoś w ogóle mam wrażenie, że ludzie lubią do mnie wbijać na chatę xd nie no, ale przecież karnawał jest tak więc nie ma w tym według mnie nic dziwnego :) A tak w ogóle, czy nie dziwi Was fakt, że jest już 03.01 A JESZCZE NIE MA ŚNIEGU O_o To jest mega dziwne! Mam tylko nadzieję, że nie będzie tak jak mówią, że śnieg spadnie na Wielkanoc, bo jeśli tak będzie ( Wielkanoc jest w kwietniu, a śnieg jak spadnie to może być nawet do czerwca :o a to było by straszne i oznaczałoby zimne wakacje i w ogóle nie fajnie by raczej było... ) to ja nie wiem co zrobię, chyba się przeprowadzę do Brazylii xd No w każdym razie miejmy nadzieję, że śnieg spadnie niebawem, bo zaczyna się troszeczkę ochładzać, więc może takich tragedii nie będzie :) Z tą optymistyczną myślą mówię Wam pa :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz