czwartek, 16 stycznia 2014

Sylwia Grzeszczak - Ksiezniczka



Hej ludzie :) ! Dzisiaj dodaję Sylwię Grzeszczak, którą bardzo lubię :) Ta piosenka jest na prawdę super, fajnie się jej słucha i w ogóle :) Niestety jestem bardzo zmęczona szkołą. Na szczeście już jutro ostatni dzień szkoły... I FERIE!!! A NA FERIACH TANIEC!!! Nawet nie wiecie, jakie to dla mnie ważne i jak bardzo chciałabym, żeby jak wrócę wszystko z nogą było w pożadu :'( Serio się boję, że jak teraz wrócę, znów mnie będzie bardzo boleć, a tego bym nie chciała. No ale czas wszystko pokaże, jak na razie trzeba być dobrej myśli i może jakoś to po prostu wszystko się dalej samo potoczy. Oby tylko w dobrym kierunku... Dzisiaj na geografii dużo myślałam. Przecież to takie chore, że jedni umierają z głodu, a inni mają miliony. Ja w sumie, choć nie mam w cale jakoś strasznie dużo pieniędzy, ale w sumie, może to i lepiej. Tak na prawdę, to właśnie pieniądze i władza sprawiają, że ludzie potrafią zrobić wszystko, nawet zabić. Uważam, że to straszne. Jak dziwna jest ta nasza nastawiona na pieniądze i władzę natura?... Czasami sama przyłapuję się na zbytnim przywiązaywaniu uwagi do pieniędzy. Nie lubię tego. Staram się doceniać bardziej to co mam, uczucia, moich bliskich i nie myśleć tak powierzchownie. Niestety jestem tylko człowiekiem. Nie jestem idealna, popełniam błędy, czasem się gubię... BYWA. Jednak trzeba się starać, żeby pomoimo tego wszystkiego nie zgłupieć w tym tak dziwnym świecie... 
 Okej, a teraz dodam parę fotek, reszta w nastepnym poście (mam nadzieję, że Nikola mnie nie zabije xd )
Następny post może dodam jutro, ale nie ręczę, bo jedę na tydzień, albo któcej do babci, a tam nie ma internetu, tak więc może być trochę kłopot...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz