czwartek, 23 stycznia 2014

Dwie strony baletu...



Muzyka na dzisiaj - RITA ORA - How We Do (Party) :D Bardzo mi się podoba ta
piosenka. Dodaje wiele energii i nadziei, która mi jest potrzebna. Naprawdę mam
ogromną nadzieję, że uda mi się wreszcie tańczyć. Po takiej kontuzji ciężko
jest wrócić do formy i to mnie bardzo martwi. A poza tym nie wiadomo, czy
kontuzja się nie odnowi. Nawet nie wiecie, jakie to jest ciężkie dla tancerza
nie móc tańczyć przez parę miesięcy. To tak, jak roślina bez wody, lub ptak bez
wolności. Staram się mieć nadzieję, ale jestem bezsilna i nic nie mogę poradzić
na moje zdrowie i na tę sytuację. Staram się układać sobie życie, ale czasem
jest coś takiego jak ta kontuzja i wszystko psuje. Nikt nie lubi, gdy jego
plany się nie udają - ja też. W ogóle w śród tancerzy i sportowców często
zdarzają się kontuzje... To niestety nie jest fajne. Najgorzej jest z
akrobatkami i baletnicami. Balet jest niesamowicie trudny. Wy widzicie tę
artystyczną stronę. Widzicie piękno, widzicie makijaż, piękne stroje,
scenografię, piękny taniec... Długo by wyliczać. Innymi słowy idealne show. Ale
żeby to show było takie idealne, jakie jest trzeba ćwiczyć ciężko długimi
latami, trzeba się rozciągać nawet parę godzin dziennie, wylać litry potu,
napłakać się... Tak. Każdego tancerza, wcześniej, czy później dopada zmęczenie,
wypalenie, rezygnacja i brak wiary w siebie. Często mamy kontuzje, musimy sobie
jakoś z nimi radzić. Musimy pamiętać wiele choreografii... Wy nie widzicie tej
czarnej strony, wy nie widzicie tych ciemnych kulis, tego pięknego tańca. Wy śmiejecie
się z baletu, ale gdybyście mieli tak ciężko pracować, jak te baletnice,
zyskalibyście do nich szacunek. Jednak warto się poświęcać. Warto, choć docenia
to mało osób. Tak więc zanim wyśmiejesz jakąś baletnicę, pomyśl najpierw nad
tym, ile ona godzin spędziła na sali trenując i jaka ciężka jest jej praca.
Okej, a teraz dodaję najpiękniejsze zdjęcia taneczne, jest ich dużo, ale myślę,
 że wam się spodobają












































































































 śliczne *-*






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz