środa, 13 sierpnia 2014

"Mój" Rzeszów - pomysły na wolny czas w Rzeszowie, moje ulubione miejsca i trasy



Hej! Dzisiaj mamy już 13 sierpnia!!! Przerażające, jak ten czas szybko leci, prawda? I właśnie dlatego, to ostatni dzwonek, żeby wymyślić jakiś fajny wakacyjny wyjazd, czy jakąś szaloną akcję ze znajomymi :D Ja osobiście bardzo lubię przebywać na mieście, bo u nas w Rzeszowie jest na prawdę co robić! Moje ulubione miejsca i trasy?

Przede wszystkim  ROSiR



A po basenie można przejść do parku na Pułaskiego, fajnie tam jest :)




Ale ostrzegam, że jak będziecie mieli bułkę, to będą koło Was gołębie :D


Polecam też Bulwary i Wisłok




 Radzę zabrać coś do karmienia kaczek i łabędzi (są bardzo agresywne - ten ze zdjęcia prawie mnie podziobał xd ) Możecie też zabrać kocyk i urządzić sobie leżing plażing smażing ;) A jak wolicie aktywniej to bierzcie wygodne buty, strój sportowy, roli, rower, skakankę, czy co tam jeszcze.




Bardzo lubię też Ogrody Bernardyjskie





Rynek i ulica 3-go maja też są fajne ;)



No i mamy w sumie ostatnią szansę, żeby skorzystać z letnich wyprzedaży, bo już za niedługo się skończą









Niektóre z tych rzeczy są już w mojej szafie ;)

No i oczywiście korzystajcie z wody na świeżym powietrzu - plaż, basenów itp, bo za niedługo będzie za zimno na takie rzeczy.


A jak jest zimniejszy dzień, tak jak dziś zawsze można poczytać książkę - to moja ulubiona


Katja Millary - "Morze Spokoju"

No i przede wszystkim pamiętajcie, że czas szybko leci i znów będziemy mieli wakacje, a poza tym przecież mamy ferie, weekendy i przyjaciół ;) Tym bardziej, że najczęściej na początku września jest jeszcze w miarę łatwo, tak więc powinno być dobrze!


Okej. A teraz kończę. Następny post w poniedziałek, bo na weekend jadę do babci pomóc jej zbierać rumianek.


 No to do zobaczenia w poniedziałek! ;) Papapapappaa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz