wtorek, 26 sierpnia 2014

Ostatnie wakacyjne wyjazdy... Kraków

Hej! W ten weekend miałam mój ostatni wakacyjny wyjazd. Nie był on jakiś wielki, bo byłam tylko w Krakowie, ale mi tam się bardzo podobało :) Wam też bardzo polecam! Pierwszego dnia odwiedziłam ZOO. W sumie to chyba byłam w zoo pierwszy raz :D Ale bardzo mi się podobało! Tam było tak dużo tych zwierząt... Rybki, ptaki, słonie, żyrafy, lwy... Było niesamowicie! :D




























... A to zaledwie kilka zwierzaczków, a było ich ogromnie dużo.... Tak więc w zoo zeszło mi bardzo długo. Za to potem poszłam jeszcze chwilę na miasto ;) Kraków jest bardzo ładny zarówno w dzień, jak i wieczorem. W okolicach Rynku Głównego i na deptakach jest bardzo dużo restauracji, klubów i bardzo dużo ludzi, można nawet powiedzieć, że tysiące. Klimat jest magiczny! <3





















No dobra, na razie muszę kończyć, w następnym poście napiszę troszeczke więcej, no i oczywiście mam jeszcze sporo zdjęć do dodania. Wiem, że to dużo, ale Kraków jest tak piękny, że po prostu muszę ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz