środa, 10 grudnia 2014

Najpiękniejsze i najprostsze ozdoby świąteczne.

Cześć! Jako, że zbliża się dużymi krokami czas ubierania choinki (w centrach handlowych jest już ubrana co najmniej od miesiąca....) chciałabym zaproponować Wam parę fajnych pomysłów na ozdoby, które możecie na niej zawiesić, lub udekorować nimi dom. Ja osobiście uważam, że z ozdobami świątecznymi można trochę zaszaleć, ponieważ im oryginalniejsze, tym lepsze. Ja raczej nie lubię się trzymać sztywnych stereotypów, że choinka, to musi być piękne symetryczne drzewko, z łańcuchem paroma szklanymi bombkami i gwiazdą na czubku...Możliwości jest przecież o wiele więcej, więc dlaczego ich nie wykorzystać?

Oczywiście najlepsze są ozdoby robione własnoręcznie i takie Wam dziś zaproponuję :)

Pierwsza ozdoba jest niesamowicie banalna, bardzo ekologiczna i naturalna. Wystarczy tylko mieć takie oto drewniane krążki, wiertarkę, jakąś wstążkę i pisak. Za to efekt... Jak dla mnie cudowny :)


Kolejna ozdoba to bardzo oryginalny sposób wykorzystania bombek. Nie wiem, jak na Was, ale na mnie zrobiła duże wrażenie :)


Kolejnym fajnym pomysłem jest taki wieniec. 


Ja osobiście przepadam też za takimi oto lampionami, które bardzo łatwo można wyczarować ze słoika, paru ozdóbek i świeczki - wystarczy trochę kreatywności! ;)


Kolejną inspiracją są też targi rękodzieła. Takie właśnie (jak co roku) odbyły się w Plastyku, w Rzeszowie.























Choinka ubierana przez Plastyka :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz