wtorek, 9 grudnia 2014

Rzeszów zimą

Cześć! Trzeba przyznać, że zima już na dobre rozgościła się u nas. Ja osobiście wolę długie, ciepłe letnie dni, ale niestety taki mamy klimat... Jednak są też powody do radości. Były przecież mikołajki, a poza tym zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, Sylwester i karnawał... Rzeszów już zaczyna przygotowywać się na te wszystkie wydarzenia... Jak? Ja wczoraj pospacerowałam trochę w centrum miasta i muszę powiedzieć, że byłam niesamowicie miło zaskoczona. Ozdoby na ulicy 3-go Maja są przepiękne, nie mówiąc już o choince na Rynku.... Jedni mogą mówić, że to przesada, ale ja uważam, że odrobina światła i kolorów w te ponure dni z pewnością ożywi i rozweseli zabiegane miasto. Przynajmniej tyle radości z tej zimnej, nieprzyjemnej i ciemnej pory roku... Ja naprawdę lubię te wszystkie ozdoby dekoracje, bo to sprawia, że jakoś tak człowiek się od razu uśmiecha i czuje się jakoś tak przyjemniej. Tym bardziej, że w tym roku mamy szczególnie ładne ozdoby i naprawdę miło na tym zawiesić oko :)

Ulica Grunwaldzka







Dworzec



Kładka


Ulica 3-go Maja






I Rynek
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz