wtorek, 28 stycznia 2014

Zimowo-feriowa radość ;)



Witajcie! Dzisiaj dodaję fotki z wczorajszego zimowego
szaleństwa z Nikolą ;) Wczoraj byłam na tych tańcach i sama nie wiem. Chyba nic
złego się nie dzieje z nogą, ale za to mam straszne zakwasy i jakaś zmęczona
jestem... Po prostu wypadłam z formy. W każdym razie mam nadzieję, że jakoś to
będzie. Szkoda  tylko, że jest już drugi tydzień ferii... Ten czas tak
szybko leci :c No ale no przynajmniej warto żyć dla takich chwil, jakie
przeżyłam wczoraj z Nikolą :) Ogólnie warto mieć znajomych, szaleć i tak ogólnie
YOLO <3 Tak więc puki jest śnieg i puki są ferie i znajomi to warto żyć,
cieszyć się i korzystać z tego co się ma. Tak więc warto, warto... :)
































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz