sobota, 1 lutego 2014

Urodzinowy post - konkurs i Rihanna ;)



Witajcie! Dzisiaj dodaję super piosenkę Rihanny i Shakiry. Rihanna brzmi w
tej piosence znakomicie i w ogóle - obie dziewczyny mają piękne głosy i ogólnie
są całe piękne :) Ja już nie od dzisiaj zachwycam się Rihanną. Bardzo ją lubię
głównie ze względu na jej głos. Jej piosenki to najczęściej największe hity,
których mogę słuchać bez końca. A przy tym wszystkim jest przepiękna. Ma
idealną figurę, bardzo kobiece kształty, ma najlepsze ubrania i zawsze jest
mega modna. Ma też piękne włosy, o ile ich nie skraca, w długich jej najlepiej
<3 I ma piękny kolor skóry... Też taki chcę! Nagrała naprawdę dużo płyt,
zdobyła tyle nagród... Dla mnie jest ideałem kobiety, a u mnie trudno zasłużyć
na taką opinie. Nie no może nie jest idealna, ale na pewno jej styl i głos są nienaganne.
Owszem słyszałam też o wielu skandalach z nią w roli głównej, ale są o wiele
gorsze i bardziej szokujące gwiazdy, które zamiast błyszczeć głosem, błyszczą
głupotą i skandalami, ewentualnie tandetą, bo nie mają czym innym... Ale na
 szczęście Rihanna ma czym błyszczeć. 

Ok, a teraz napiszę ranking piosenek Rihanny, które mi się najbardziej
 podobają:


1. Only girl

2. Californian king bed

3. Man down

4. What now?

5. Stay

6. Diamonds

7. We found love.

8. Can't remember to forget
you
.
 

9. Where have you been?

10. Don't stop the
music. 


A i na śmierć zapomniałam, że pisze ten post o Rihannie z okazji tego, że
 już ROK PROWADZĘ TEGO BLOGA!!! Tak więc czas na podsumowania - przez ten rok:


- mój blog zdobył 6.114 wyświetleń

- napisałam na moim blogu aż 120 postów (łącznie z tym)

- dodałam wiele zdjęć i piosenek.

Poza tym mam nadzieję, że mój blog się podoba :) Możecie oczywiście cały
czas pisać w komentarzach wasze opinie o nim. W zasadzie możecie wszystko
napisać, tak więc czekam :)


Ja dzisiaj byłam na zakupach wyprzedażowych i udało mi się złowić parę
fajnych ciuszków w bardzo dobrych cenach :) Ogólnie jak wiecie uwielbiam modę,
myślę jak każda dziewczyna ;) Rezultaty zakupów już w następnym poście. Okej. A
 teraz mam dla Was konkurs z okazji rocznicy mojego bloga:


Konkurs polega na tym, że wybieracie swojego ulubionego artystę/artystkę,
lub ulubiony zespół i opisujecie mi go albo w komentarzu, albo na facebooku (
https://www.facebook.com/ania.kossak.39?ref=tn_tnmn)
albo na asku (
http://ask.fm/AniaKossak)
Możecie oprócz opisu dodać coś fajnego, typu zdjęcie tego artysty/zespołu, albo
jakiś wasz rysunek, na którym są, albo zdjęcie ściany oblepionej plakatami,
albo link do ulubionej piosenki, czy czegoś tam. I zaznaczam, że nie musi to
też być tylko piosenkarz. Może być jakaś gwiazda, malarz, tancerz - co Wam
przyjdzie do głowy. Jak coś nie jasne, to pisać proszę ;) A co do nagród to mam
 takie propozycje :


pierwsze miejsce - wybierasz piosenki do 5 postów, mogę o tobie wspomnieć w
jakimś poście, dodać jakieś zdjęcie, które będziesz chciał do posta, dam ci 200
like na asku, będę promować twojego bloga na facebooku, asku i na moim blogu -
 w 10 postach i zakładce "ulubione linki"


drugie miejsce - wybierasz piosenkę do 2 postów, też mogę o tobie wspomnieć
w jakiś poście, dać 100 like na asku i promować twojego bloga w zakładce linki
i 2 postach.


trzecie miejsce - wybierasz piosenkę do jednego posta, też mogę o tobie
wspomnieć w jakiś poście i dam ci 50 like na asku, będę promować twojego bloga
w zakładce linki i jednym poście.


Reszta uczestników dostanie po 25 like na asku i będę promować w zakładce
liki.


*Jeśli nie macie aska, ani bloga, ani fejsa mogę promować coś innego, albo
 zrobić coś co tam chcecie, wszystko do ustalenia, wystarczy napisać.


*Wszystkie prace konkursowe wraz z wynikami dodam w poście za około półtorej
miesiąca.


*Prace możecie dawć do 15.03.2014

No, to by było na tyle, a tutaj macie najlepsze fotki Rihanny, jakie udało mi się znaleźć :)










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz