wtorek, 18 lutego 2014

Ćwicz, dopóki twoi idole nie staną się twoimi rywalami!




Dzisiaj trochę mody i trochę Rihanny ;)  Piszę tego posta, bo trochę się nudzę.
Dzisiaj się trochę źle poczułam i nie dałam razy być w szkole... Mam tylko
nadzieję, że do jutra wyzdrowieję :/ No w każdym razie ten pokaz mnie rozwalił.
Nie dość, że wystąpiła na nim Rihanna, to jeszcze ta bielizna i te wszystkie
dodatki... Na prawdę coś niesamowitego! Która dziewczyna nie chciałaby być taka
piękna i utalentowana, jak Rihanna? Która dziewczyna nie chciałaby być tak
piękna i szczupła, jak te wszystkie modelki? Która nie chciałaby występować na
takim pokazie, idąc koło Rihanny? Niektórzy są sławni i mają szczęście,
pieniądze i piękno. Ale różnie to jest. Nigdy nie wiadomo, jakie los rozda
karty i co będzie dalej. Może kiedyś każdy znajdzie to swoje szczęście? Ja staram
się go szukać tańcząc. Uwielbiam zajęcia z Panią Anią Niedzielską. Jest ona
jedną z najlepszych tancerek i nauczycielek tańca, jakie znam <3 gdy
tańczę,
  czuję się lepiej, czuję, że
jednak to wszystko ma sens, że mam jakiś cel, że coś się dzieje. Ostatnie
miesiące bez tańca były dla mnie szczególnie ciężkie... Czułam się, jak roślina
bez wody, było mi smutno, bo nie mogłam chodzić na zajęcia, przez jakąś głupią
kontuzję! To było straszne i nie chce tego przerabiać od nowa :( Teraz staram
się dbać o siebie i dawać z siebie wszystko. Mam nadzieję, że kiedyś wreszcie
osiągnę swoje cele, a moi idole staną się moimi rywalami... Myślę, że to
marzenie każdego... No w każdym razie właśnie do tego trzeba dążyć i trenować
 ciężko. Trzeba też szukać motywacji i zawsze wstawać, nigdy się nie poddawać.

Dzisiejsze motto "Practice as long your idols become your rivals"

















PRZYPOMINAM TEŻ O KONKURSIE!!!

Konkurs polega na tym, że wybieracie swojego ulubionego artystę/artystkę, zespół, jakąś sławną osobę  malarza, tancerkę, aktorkę i opisujecue mi tę osobę krótko w komentarzu , albo na facebooku możecie się ze mną skontaktować na facebooku (https://www.facebook.com/ania.kossak.39?ref=tn_tnmn)
albo na asku (http://ask.fm/AniaKossak) Żeby zwiększyć swoje szanse możecie też dodoać jakieś jego zdjecie, rysunek, ścieanę obwieszoną plakatami, kreatywność nieograniczona! Nagrodami będą like na asku, na fejsie, na bloggerze, obserwacje, komenarze, będę też polecać wasze blogi, aski lub facebooki, co tam będziecie chcieć. Oczywiście największe nagrody dla trzech pierwszych miejsc, ale dla każdego coś się znajdzie! Tak więc poświęćcie minutkę i opiszcie mi swojego ulubionego artystę! Powodzenia ;)
KONKURS TRWA DO 15.03.2014!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz