czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty czwartek :3



Hejka
ludzie!!! Witam Was serdecznie w ten wesoły, tłusty czwartek! Nie wiem,
dlaczego, ale dziś maiłam wyjątkowo dobry humor :) I żeby nie psuć tego dnia,
zrezygnuję z posta o diecie. O tym będzie jutro, o ile starczy mi czasu ;) No w
każdym razie pomimo, że tłusty czwartek, to lepiej uważać pomimo wszystko, ponieważ
tłuste, jak wiecie z poprzedniego posta - jest najgorsze :( Jestem tylko
ciekawa, ile zjedliście pączków :D Pochwalcie się w komentach! No śmiało ;) Ja
zjadłam tylko dwa - nie jestem fanką pączków, za to jakby był czekoladowy
czwartek... Hahahahaha, przepraszam, za bardzo się rozmarzyłam :D Niestety, ale
KOCHAM ciastka, ciasta, ciasteczka, a przede wszystkim czekoladę... O! I
jeszcze lody!!! Eh... I jak tu mieć dietę? Nie no, ale w ten jeden dzień, troszeczkę,
o ile wasza nadwaga nie jest aż tak strasznie poważna, to można zjeść coś
dobrego. Ale we wszystkim trzeba mieć umiar i to jest najważniejsze! Za to,
muszę przyznać, że ładną wiosnę mamy tej zimy, ciekawe tylko, czy w zamian za
to na wiosnę nie powita nas śnieg... A może po prostu ta "zima" była
taka łagodna i już na serio minęła O_o Nie mam pojęcia, tak szczerze mówiąc,
ale podobno większych ochłodzeń nie przewidują... Jeżeli rzeczywiście tak
będzie, to ta zima będzie rekordowa. No ale, my w sumie mamy i tak dobrze.
Pomyślcie sobie o rolnikach. Oni to mają problem! Już teraz im wyrosły pędy i
jak by taka nagle zima przyszła, tak jak w zeszłym roku, to by mieli klęskę
nieurodzaju. My mamy tylko ewentualnie małe ogródeczki przed blokiem, a oni? Tak
więc nie martwmy się. Do natury da się dostosować i jakoś sobie na pewno, nie
zależnie, co będzie poradzimy! Tak więc głowy do góry i pamiętajcie, żeby nie
zjeść więcej niż trzy pączki! A od jutra zabieramy się za ich spalanie ;) Przypominam też o konkursie!!! wystarczy opisać mi w paru zdaniach w komenatarzu ulubionego artystę - piosenkarza, aktorkę, malarza, tancerkę itd., a za to dam wam nawet do 300 likeów na asku, fejsie, będę komentować waszego bloga, polecać go w zakładce linki, mogę też udostępniać i pisać o jakichś innych stronkach, czy coś ;) - wszystko do ustalenia - czas macie do 15.03.2014.


Taniec
to najlepsza metoda, jak widzimy! ;) Radzę sobie wziąć ten obrazek do serca ;)



 A teraz trochę mody i urody :)

















 A teraz trochę słodkości ;) Tylko  pamiętajcie - raz w roku i jutro trzeba się wytańczyć, żeby to spalić ;)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz