wtorek, 4 lutego 2014

Szkoła :/




Witajcie! Dzisiaj energicznie zaczynamy od passo doble w wykonaniu Magdaleny Kogut i Radka Rykowskiego. Są oni niezwykle dobrymi tancerzami, którzy wychowali się właśnie w Akslu - mojej ukochanej szkole tańca. Niestety wczoraj skończyły się ferie ;c Nie wiem, jak wy, ale mnie przytłoczyła nauka od razu jak weszłam do szkoły. Tyle sprawdzianów, trzeba gonić z materiałem - jakiś horror :o W każdym razie najważniejsze, że znów wróciłam na parkiet. Może wreszcie uda mi się jakąś klasę zdobyć... W każdym razie najpierw muszę powrócić do formy, bo jak się nie tańczy kilka miesięcy, to potem trudno tak szybko wrócić do dawnej formy. Najgorsze jest to, że po prostu od nowa całe przygotowania do turnieju. Przed kontuzją już miałam startować na parkietach, a teraz najpierw trzeba opanować do perfekcji układy, potem poćwiczyć technikę i w ogóle... Tak to już jest w tańcu towarzyskim.  Za to dzisiaj mieliśmy zimowe słońce ;) Ale przynajmniej pogoda ładna :)


Mam też dla Was prę fajnych obrazków :) I oczywiście jak chcecie możecie cały czas w komentarzach podawać jakieś fajne rzeczy, które chceilibyście zobaczyć w poście. Przypominam też cały czas o konkursie (pisałam o nim w poście niżej). Serdecznie zapraszam do niego, ponieważ możecie zdobyć fajne nagrody ;)
Od dzisiaj też będziecie mogli oprócz piosenki lub tańca, czy tam innego nagrania dnia znaleźć pod postem rysunek dnia, taneczne zdjęcie dnia i zdjęcie Rihanny dnia i prawdopodobnie kawał, lub jakiś fajny obrazek. Tak więc startujemy dzisiaj

 Nie próbowałam, bo nie piję coli (kalorie i cukier)
 Prawda.
 :o
 Ten kawał mnie rozwalił :D
 Dobre ;)
 Skąd ja to znam?
 Eh... Niestety trzeba się odchudzać i motywacja na nic...
Nie wiem, jaką bym wybrała... Na pewno nie wzięłabym niebieskiej i pomarańczowej i chyba czerwonej, czarna też mnie jakoś nie interesuje. Za to chciałabym szara, albo może lepiej zieloną? Tak, zielona byłaby spoko :D Ale mam dylematy xd

 Dajcie mi taki tort :o
 Skąd ja to znam? Może z dzisiejszego poranka? :D

 HAHAHAHAHHAHAHAHAH Tak, globalne ocieplenie istnieje

Cała prawda. A teraz zdjęcie Rihanny dnia:

Rysunek dnia (niestety nie mój):

 A teraz taneczne zdjęcie dnia (w klimacie nauki...)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz