czwartek, 20 lutego 2014

Ciekawie :D



Witajcie! Dzisiaj na powitanie trochę, a nawet dużo baletu.
Muszę Wam powiedzieć, że ich perfekcja, rozciągliwość i miłość do tańca
powaliła. Technika niezwykła, stopy mega obciągnięte, każda figura tak
perfekcyjna, że do niczego nie można się przyczepić. Stroje śliczne, figury bardzo
zaawansowane, a jednak wykonane z sercem i pięknie. Widać w tym dużo pasji i
jest to inspirujące. Muszę powiedzieć, że tak na prawdę rozkręca się po
dziesięciu minutach, jak zaczynają tańczyć we dwójkę. Te figury, które robią
razem są najbardziej niezwykłe. On opiekuje się nią, jak porcelaną, jak lalką,
jak księżniczką, jak skarbem. I to jej piękne wyrzeźbione ciało... Ona na
prawdę jest tym pięknym łabędziem. Ja zawsze marzyłam o byciu baletnicą i może
jeszcze się zapiszę, ale tam jest dużo rozciągania, a przez najbliższy rok nie
mogę się rozciągać :( Ale marzenia trzeba spełniać i myślę, że mi się to kiedyś
uda :) No w każdym razie miło przynajmniej popatrzeć na balet, bo to na prawdę
niesamowite i inspirujące! Tak więc cieszcie się baletem, a poza tym mam
jeszcze jedną wiadomość, chyba już wszyscy wiedzą, ale ja przypominam, że już
07.03.2014r. o 20:00 w Polsacie będzie premiera "tańca z
gwiazdami"!!! Będzie się działo. Tym bardziej, że miałam okazję na żywo
poznać i szkolić się pod okiem Andreja Mosejczuka i Kamili - jego żony. Tak
więc będę z wielką ciekawością oglądać i was też zachęcam. I jeszcze jedno -
Rihanna ma dziś dwudzieste szóste urodziny :D <3 :* Tak więc cieszymy się :D





































 A oto moje paznokcie, szczegóły dodam jutro ;) Zapraszam też do udziału w konkursie - szczegóły w poprzednim poście :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz