środa, 22 stycznia 2014

Powrót :)





Hej! Wiem, że ta piosenka jest już chwilę, ale ja ją wstawiam teraz, ponieważ dopiero dziś poznałam jej prawdziwe znaczenie. Wam też radzę ją sobie przetłumaczyć :) A tak poza tym, to wiem, że nie pisałam parę dni, ale wyjechałam do babci. Nie mam weny, żeby się jakoś strasznie rozpisywać, ale może jutro napiszę coś fajnego, bo będę mieć więcej czasu, tak więc teraz tylko wstawię zdjęcia. Pozdrawiam też Pauke i Gabe, bo wiem, że to czytają ;)

























                                                                                                                                                


                                                                                                      

                                                                                                                          











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz