piątek, 21 marca 2014

Recenzja filmu "OBIETNICA"


Okej. Tak więc dzisiaj mam dość ważny temat - recenzja filmu "OBIETNICA". Byłam na nim wczoraj w kinie.

Ogólnie całą dłuuuugą historię można streścić do paru zdań: Janek zdradził Lilę, ta stawia mu wyzwanie - jeśli mnie kochasz musisz pozbyć się tej dziewczyny, z którą mnie zdradziłeś. Potem Lila idzie do szkoły, on ma tam koncert, po szkole Lila idzie do koleżanki i znajomych itd... Aż w końcu wybierają się na imprezę na plaży, tam Lila spotyka Janka i on mówi, że jak chce, żeby mógł spełnić tą obietnicę, to ona musi stąd iść, no to ona zabiera przyjaciół i idą do domu jednego z tych kolegów, tam dalej imprezują, Lila kłuci się z koleżanką, potem ta impreza się kończy i ona zostaje u tego kolegi, ale on chciał z nią spać, więc ona ucieka. Na drugi dzień w wiadomościach jest o śmierci tej dziewczyny, potem są przesłuchania i zarówno Janek, jak i Lila są podejrzani i idą do więzienia, ale Lila w końcu z niego wychodzi. 

Od razu mówię, że nie starałam się przy tym streszczeniu, to nie istotne. W każdym razie film był okropny. Aktorzy beznadziejni i bardzo się przy tym filmie nudziłam. Nie wiem też, kto napisał taki scenariusz, ale po prostu ta historia, ona była no beznadziejna. Nic w tym filmie mi się nie podobało. Spodziewałam się czegoś zaskakującego, a nie obietnicy morderstwa. Oni w ogóle nie powiedzieli, o jaką obietnicę chodzi, zrobili fajną reklamę... I ja sobie myślę, a pójdę, zobaczę. Strasznie się rozczarowałam :( W ogóle ten film ciągną się bez końca i był przerysowany. Był gorszy od wszystkich seriali typu "Trudne sprawy", "Dlaczego ja" i "Malanowski & partnerzy". Nie miał żadnej wartości, tylko strata czasu. Co więcej pokazywał młodzież w patologicznym świetle, jako niezrównoważoną emocjonalnie. Było w nim dużo przekleństw i całkiem wyrwana z kontekstu scena, w której aktorka ściągała stanik. Co więcej, myślę, że skoro to film adresowany raczej do ludzi młodych, to jak obejrzy go w Polsce kilka tysięcy osób, to znajdzie się przynajmniej jedna, która będzie zdradzona i postawi takie wyzwanie. Ale może się mylę? W każdym razie nie polecam, jeden z najgorszych filmów jakie widziałam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz