sobota, 14 czerwca 2014

Rzeszów... Imprezy, miejsca, Rzeszowska Korona Smakosza

Hejka! Wczoraj dowiedziałam się o konkursie, w którym rywalizują różne restauracje. Co jest w tym fajne? Że rywalizujące restauracje muszą przecenić na 50 % minimum trzy dania ze swojego menu. Gdy jesz w takiej restauracji musisz też wypełnić ankietę - ocenisz między innymi wystrój lokalu, atmosferę, obsługę, to czy dania są smaczne i w ogóle. Ja osobiście wybrałam się do restauracji "Grota" i "Dessa" i oczywiście oceniłam i zjadłam za połowę ceny ;) Tutaj szczegóły :)

http://www.gastronauci.pl/korona_smakosza/#/aktualnosci//11
http://zakupywrzeszowie.pl/news/view/1805/korona-smakosza-weekend-za-pol-ceny-w-rzeszowie-2014




Fajna akcja. W zeszłym roku też brałam w tym udział. Ogólnie Rzeszów ma bardzo dużo fajnych akcji, imprez i w ogóle np. Święto Paniagi, Festiwal Przestrzeni miejskiej, Korona Smakosza, dni osiedli, Noc muzeów, coroczny turniej tańca Aksel-Resovia, co roku turnieje organizują też Gasiek i Dżet - Rzeszowskie szkoły tańca. Ogólnie w Rzeszowie jest dużo fajnych szkół tańca i nie tylko. Mamy dużo domów kultury, dużo Galerii - przedewszystkim największa i najnowsza - Galeria Rzeszów (która cały czas organizuje jakieś imprezy, promocje), Galeria Graffica, Millenium Hall, Europa, Galeria Nova, Ameryka itd.... Mamy bardzo dużo parków i przestrzeni zielonych. Moje ulubione to Ogrody Bernardyjskie, lubię też park na Pułaskiego, no i mamy fontannę multimedialną, wiele pomników... Uwielbiam też ulicę 3-go Maja i Rynek

No dobra, na razie kończę, bo i tak nie dam rady wymienić tego wszystkiego, co jest fajne w Rzeszowie <3






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz