poniedziałek, 5 stycznia 2015

Rusz się! NAWET ZIMĄ!

Hej! Dzisiaj mam dla Was bardzo dużo zdjęć :) Ostatnio spacerowałam i dużo fotografowałam... I w sumie zebrała mi się całkiem duża kolekcja ;) Na przykład wczoraj byłam z koleżanką na łyżwach w Millenium... Bawiłam się świetnie, pomimo, że raczej kiepska ze mnie łyżwiarka :D Ale mam nadzieję, że jeszcze tej zimy trochę się podszkolę :) Ogólnie to, pomimo, że jest zima nie warto siedzieć w domu! Przecież jest tyle sportów zimowych... Można iść na łyżwy, na sanki albo po prostu pospacerować i zobaczyć jaki Rzeszów jest ładny, a przy okazji się trochę dotlenić. Wiele osób ma problem z bólem głowy, bezsennością... Mi na to pomagają spacery. Poza tym staram się nie siedzieć przed tymi wszystkimi ekranami. Tak więc RUSZ SIĘ! NAWET ZIMĄ!
No dobra, dodaję zdjęcia z wczoraj  ;)








 Była piękna pełnia księżyca...




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz