piątek, 14 listopada 2014

Nastrojowo...





Dzisiaj mam parę minut więc piszę ;) No cóż... Ostatnio trochę się ociepliło i można jeszcze odrobinkę skorzystać z jesieni :) Niestety dni są bardzo krótkie. Ja bardzo nie lubię jak jest tak ciemno i zimno. I domyślam się, że wy też. Tak więc mam zamiar dać Wam parę moich patentów, jak przeżyć te dni :/...




Czytaj książki! Ja też kiedyś nie lubiłam książek, ale gdy wybrałam te odpowiednie, to polubiłam czytanie :)


Nastrojowe świece - potrafią wytworzyć naprawdę niesamowity kilmat...


Pyszne ciasteczka - wszystkie są idelane!


Sztuka z liści ;)


Pyszne jabłuszka!




Zdrowe eksperymenty kulinarne


Herbata - dobra na każde dolegliwości 


I oczywiście piękne dynie i tykwy :)

A teraz miłego weekendu. Postaram się napisać jutro :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz