wtorek, 26 lutego 2013

Jedyna rzecz, która boli bardziej od złamanego serca

Jest tylko jedna rzecz która boli bardziej od złamanego serca... Jest to nipepewność. Boli cię to, że nie wiesz co on o tobie myśli, ale najgorsze jest to, że nie wiesz czy to co do niego czujesz to zakochanie... No bo wiesz on Ci się podoba, jest fajny, bardzo go lubisz, ale czy to od razu zakochanie? Ja nie wiem w ogóle co do niego czuję, ale nie mogę się od tego uwolnić, to jest silniejsze ode mnie. Chciałabym o nim zapomnieć, ale nie dam rady... I co teraz? Powiedzieć... No ale co "nie wiem co do Ciebie czuję"? Chcę z nim chodzić... Ale nie wiem nawet, czy jestem na to gotowa, ostatnio miałam wiele nieudanych miłości i mam złamane serce. Ostatnio chłopak odmówił mi chodzenia... I teraz boję się, co jeżeli on też mi odmówi.  Boję się, że nie wytrzymam i będę mósiała z nim porozmawiać. I boję się jeszcze, że on poprosi mnie o chodzenie... Wiem, że to dziwne... W każdym razie bardzo chcę z nim chodzić, ale tak jak jóż wcześniej napisałam nie wiem, czy jestem gotowa na chodzenie. Chciałabym wreszczcie coś wiedzieć, chciałabym być pewna, że jestem w nim zakochana, lub, że na pewno nie jestem w nim zakochana i jeszcze chciałabym wiedzieć czy jestem gotowa na chodzenie. Ale najbardziej chciałabym wiedzieć, co on o mnie myśli.. A to wszystko przez brak pewności siebie i mnóstwo kompleksów, gdybym ich nie miała nie bałabym się mu tego powiedzieć i wreszcie bym się dowiedziała, co on o mnie myśli i co najwyżej miałabym złamane serce, a tak jest jeszcze gorzej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz