czwartek, 28 lutego 2013

Puste serce - faza wyparcia

Hej! Dziś weszłam w kolejną fazę nieudanej miłości - którą nazywam fazą wyparcia. Jest to faza wyparcia uczuć, chęci zamazania wszystkiego, wtopienia się tłum, zapomnięcia o nim i w tej fazie też klasyką jest chęć zrobienia sobie przerwy w uczuciach, przynajmniej na kilka dni i oczywiście uczucie pustego serca -  nieudaną miłość wyżuciłaś z serca, chcesz o niej zapomnieć, czasmi masz złamane serce. To poprostu uczucie pustego serca, nawet jeśli nie masz złmanego serca, to zawsze gdy nie masz chłopaka twoje serce podświadomie szuka miłości, czyli szczęścia i pocieszenia. Czasami tego nie czujesz i nie chcesz mieć chłopaka, ale uwieżcie mi to uczucie i tak cię dopadnie, nawet jeśli teraz go nie ma. Jedyne, co jest fajne w fazie wyparcia, to uczucie wolności, jeżeli je masz to znaczy, że już na 100% nie jesteś zakochana w tym chłopaku, a jeśli go nie masz, to znaczy, że jeszcze nie wyleczyłaś się z tego chłopaka. W każdym razie ja też jestem w tej fazie. Bardzo potrzebuję miłego chłopaka, który pomoże mi odzyskać pewność siebie i zaspokoi moje biedne serce spragnione udanej miłości...



Moje serce wolne jak ptak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz