sobota, 9 listopada 2013

Dużo się dzieje :)

Witajcie! W tym tygodniu miałam wiele rzeczy na głowie i dlatego nie pisała. Tak w skrócie miałam dużo nauki i ogólnie jestem zadowolona, ponieważ dzięki temu, że się tyle uczyłam dostałam parę dobrych ocen :) Byłam też z klasą na filmie "chce się żyć"... Jednak mam co do niego parę zastrzeżeń, ale wolę nie mówić, bo zdradziłabym Wam wszystko... Ogólnie pomysł na film fajny i ta historia, ale jednak są pewne elementy, które mi się nie podobały... Nie polecam niestety.  Byłam też na drugim filmie "grawitacja". Na nim byłam prywatnie. Bardzo mi się podobał. Trzymał w napięciu, czasami nawet wzruszał, budził refleksje. Ogólnie było w nim dużo akcji, jeszcze więcej efektów dostarczyło 3D, ogólnie naprawdę niesamowite przeżycie... Bardzo polecam!!! Za to dzisiaj byłam z moją koleżanką w Galerii Rzeszów na urodzinach tej galerii. Tak prawdę mówiąc trochę się nudziłyśmy... Nie było jakichś większych atrakcji, czekałyśmy trochę na koncert Patrycji Markowskiej, bo trochę się opóźnił, tak jak wszystkie koncerty... Ale nie no nawet jak ten koncert się zaczął było w miarę spoko... Jutro za to idę na drugą część urodzin galerii. Mam zamiar zobaczyć pokazy mody i Małgorzatę Rozenek :D Zawsze to jakaś atrakcja... Ogólnie człowiek potrzebuje jakiejś przerwy, atrakcji po ciężkim tygodniu... Tym bardziej, że następny ma być jeszcze cięższy... Aż pięć sprawdzianów i dużo zadań :( Ale dam radę! Jakoś trzeba... Taki sprawdzianowy okres nastał :(((( W każdym razie pocieszająca myśl jest taka, że ten weekend trwa aż do wtorku :))) Więc będzie czas i na naukę i na odpoczynek, przynajmniej taką mam nadzieję :)


A to reszta fotek zrobionych na wsi, u mojej babci, przyznajcie, że te widoki są piękne :)












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz