niedziela, 3 listopada 2013

HALLOWEEN VS ŚWIĘTO ZMARŁYCH

Hej! W ten weekend byłam na świętach u mojej babci, pomodlić się za pra, pra, pra pradziadków naszej rodziny w to wyjątkowe święto... Ogólnie teraz modne jest halloween... Amerykańskie święto, bardzo atrakcyjne, spektakularne, często wstydzimy się naszego Święta Zmarłych i obchodzimy to święto bo jest bardziej reprezentatywne i atrakcyjne. No i dlatego, że Amerykanie je obchodzą, lubimy ich kopiować niestety. Może dlatego, że są bardziej rozwinięci, bardziej cool... Polska powinna wreszcie przestać kopiować, podporządkowywać się innym większym państwom, być odtwórcza. Nam potrzeba świeżych, młodych, kreatywnych ludzi, którzy dodadzą Polsce świeżości. Niestety tacy ludzie mają lepsze oferty pracy za granicą. I właśnie dlatego tak się dzieje w Polsce... W każdym razie ja uważam, że halloween jest bardzo fajnym pomysłem, jednak ja staram się jakoś go hucznie nie obchodzić. Jestem chrześcijanką i wolę się pomodlić za bliskich zmarłych, niż obchodzić święto duchów... Ogólnie nasze polskie święto wiąże się niestety z wielkimi korkami, płaczem rodzin zmarłych i dużymi wydatkami. Jednak jest ono ważne dla tych, których przy nas nie ma... W każdym razie ja musze już kończyć i iść uczyć się fizyki. Nie lubię tego przedmiotu, to brzmi jak chiński ;( Ale trzeba się uczyć, żeby być mądrym i w miarę ogarniętym... A i ze względu na nadchodzący poniedziałek radzę:

 A tu fotki (reszta jutro, duuuuuużo ich!)
Może i nie obchodzę haloween, ale dynię mogę pomalować xd











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz