czwartek, 31 października 2013

Do tańca chcę!

Witajcie! Dzisiaj jadę prawdopodobnie do babci na święta. Ostatnio jest ciężko, ale tak to już jest, że raz z górki, a raz pod górkę... Dobrze, że już dziś wolne. Bardzo się z tego cieszę. Ostatnio oglądam „got to dance” i wam też to polecam!!! Naprawdę niesamowici tancerze!!! Uwielbiam takie programy i uwielbiam wszystko, co jest związane z tańcem. Ostatnio też widzę naprawdę świetnych tancerzy z Aksla i jest mi smutno, one są takie piękne i utalentowane... Chciałabym się piąć, ćwiczyć, jeździć na turnieje, a ostatnio z nogą nie jest najlepiej... Nie wiem, kiedy wreszcie wrócę :( Chciałam w połowie listopada, a teraz w to wątpię. Może przynajmniej w połowie grudnia... Nie wiem już teraz nic i jest mi smutno. Chce tańczyć!!! Nie mogę już wytrzymać, szara jesień, kłopoty w szkole... Jak miałam taniec to przynajmniej miałam jakąś motywację do działania, a teraz? Teraz jest mi ciężko... Żyję tym, że wreszcie wrócę na tańce za ten miesiąc, dwa... 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz