niedziela, 13 października 2013

Słonecznie się zrobiło :)




Witajcie ludzie! Wczoraj wieczorem byłam na pokazie fontanny multimedialnej. Niby już trochę czasu minęło od otwarcia, jednak i tak było bardzo dużo ludzi! Rzeszów ogólnie stał się ostatnio stolicą innowacji i jest naprawdę niesamowity. Lubię to miasto jest w nim wiele fajnych miejsc, które zapewniają rozrywkę. Za to dziś widziałam się z moją koleżanką Danką. Zrobiłyśmy sobie parę sweet foci, które dodam jutro. No i cóż... Nauki dużo, a chęci brak niestety :( Tak by się chciało jeszcze trochę wakacji... Jest tak ładnie na polu, a ja nie wiele mogę chodzić i podziwiać te cuda :( No i przy takiej pogodzie trudno jest się uczyć niestety. Ale chyba lepiej, że jest jeszcze ciepło i ładnie, niż gdyby było zimno, szaruga jesienna itd... Innymi słowy jakieś plusy są ;) W ramach optymistycznego nastawienia dodaję Wam przepiękny, tropikalny i bardzo kolorowy teledysk Katy Perry. Mam nadzieję, że się spodoba :) No i jeszcze jeden powód do radości - jutro nie ma szkoły!!! <3 jak to dobrze, że mamy dzień edukacji narodowej w poniedziałek :D


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz