wtorek, 8 października 2013

Tak na dobranoc


Witajcie ludzie! Mam dla Was parę nowych fotek, ale dziś nie mam czasu ich wstawiać, bo jest późno :( Na szczęście wreszcie przeczytałam lekturę i ogarnęłam zadania. W szkole jak to w szkole, dużo nauki., która się mi w większości nie przyda i dużo spraw, które wydają się ważne, a za 10 lat będę się z nich śmiać... No cóż, ale trzeba iść na przód i jakoś przedostać się przez tę szkolną dżunglę do końca nauki... Sorry, że dzisiaj tak bez optymizmu, ale serio jestem zmęczona tą szkołą, lekturami, sprawdzianami i kartkówkami. Za dużo się po prostu dzieje na raz, a piszę, żebyście wiedzieli, że jestem i o Was pamiętam... O ile ktoś to wgl., czyta. Tak więc dobranoc i wiedzcie, że nie jesteście sami w bólu, ja też mam dużo nauki, wszyscy mamy niestety.

 OK, A TERAZ LUDZIE...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz