sobota, 12 października 2013

Trochę mody





Hej! Dziś sobota! Niestety trzeba się uczyć, bo w przyszłym tygodniu sprawdziany z anglika, histy i geo :( No i pewnie trochę zadań... Dobrze, że przynajmniej ten weekend kończy się dopiero we wtorek! <3 Daję Wam dziś linka do super piosenki. Uwielbiam jego głos i tekst tej piosenki. Teledysk też spoko. Wczoraj oglądałam got to dance, tak ja pisałam. Co każdy odcinek nowe talenty! Naprawdę super ludzie! Zachęcam do oglądania ;) "Bo człowiek pięknieje, od samego myślenia o tańcu". Dziś też dodaję zdjęcia moich projektów. Oj życie, życie. Ile się w nim dzieje... Ale powiem Wam, że jest jeden plus szkoły. Dzięki niej spotykasz dobrych i złych ludzi. Ci dobrzy podtrzymują Cię na duchu, a dzięki tym złym wzmacniasz swój charakter. Mnie szkoła wiele nauczyła. Dała wiele bólu, ale dzięki niej poznałam naprawdę dobrych ludzi. Aczkolwiek nie lubię bardzo uczyć się rzeczy nudnych, które i tak mi się nie przydadzą. Ja lubię się uczyć tylko tych, rzeczy, które są dla mnie ważne, które mnie ciekawią i które kiedyś wykorzystam. Szkoła byłabyś świetnym pomysłem, gdyby była lepiej zorganizowana... Dobra dodaję te projekty, więcej w krótce ;) A i jeżeli się chcecie ze mną skontaktować, czy coś, nie wiem… Jakieś uwagi, propozycje itd. to proszę piszcie do mnie na fejsie, albo przez aska ewentualnie, bo mi komentarze nie działają :( Smacznego obiadu życzę, bo już chyba jeść pora ;) Ja też więc idę jeść xd











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz