środa, 9 października 2013

Jesień :(


Hejka! dziś zdjęcia moich prac z ostatnich dni :* Dziś w szkole miałam ciężki dzień. Mieliśmy sprawdzian z matmy, którego nikt nie rozwiązał. Matma to odwieczne utrapienie :( No i w dalszym ciągu nie mogę tańczyć przez tę kontuzję :( Nigdy nie zrozumiecie, jak to jest nie muc tańczyć, jak nie kochacie tak bardzo tańca jak ja go kocham... W ogóle ta jesień jest jakaś smutna i strasznie dużo nauki, a ja nie mam humoru. Ja w ogóle nie lubię jesieni, zawsze robi się smutno, szaro, przychodzi nauka, chłodne dni, mniej rozrywki. A człowiek najszczęśliwszy jest na słonecznej plaży, w wodzie, relaksując się... To dzięki słońcu w wakacje jesteśmy tacy szczęśliwi, a jesienią go brak niestety. Ale jakoś sobie radzić trzeba. Czekolada odpada, bo za dużo kalorii!!! Czasem kostkę można, jak jest gorzka, ale takiej słodkiej truskawkowej nie należy jeść, bo ma dużo chemii i kalorii. Najlepszym rozwiązaniem jest znaleźć pasję, jakieś hobby, zajęcie, które będzie nam umilało czas, słuchać muzyki i znaleźć dobrych przyjaciół, często się z nimi spotykać. Warto też wychodzić na 10-30 minutowe spacery. Można też zapisać się na jakieś zajęcia typu fitness, lub ćwiczyć w domu. Ja będę o wiele szczęśliwsza jak wyleczę nogę i będę wreszcie mogła tańczyć. Ostatnio tylko o tym myślę... Muzyka, ruch, pozytywne zmęczenie, to daje radość! I WAM TEŻ TO POLECAM. JEŚLI MIESZKACIE W RZESZOWIE, SZCZEGÓLNIE ZACHĘCAM DO ZAPISANIA SIĘ DO STS AKSEL RESZÓW - NAJLEPSZEJ SZKOŁY TAŃCA TOWRZYSKIEGO NA PODKARPACIU. Bardzo miła atmosfera, można poznać ciekawych ludzi z pasją, uczestniczyć w pokazach, turniejach. Taniec towarzyski wciąga, tańcząc piękniejmy...
Pomyślcie nad tym wszystkim i oglądnijcie fotki :*

Rzeźba, dopiero w połowie pracy... Niestety końcowego efektu nie dałam rady zrobić







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz