niedziela, 6 października 2013

REAKTYWACJA I DUŻO ZMIAN

           
Witajcie. Jak pewnie zauważyliście, odświeżyłam trochę mojego bloga... Mam zamiar znów na nim pisać. Wiem, że ostatnio byłam mało aktywna, ale po prostu nie starczało mi czasu i chęci :/ Na tańcach nabawiłam się kontuzji i teraz w zasadzie chodzę tylko do szkoły, więc mam można powiedzieć sporo czasu :( Ale przynajmniej znowu piszę... W każdym razie teraz mój blog będzie miał trochę inną postać. Będę do niego dodawała swoje prace, będzie też trochę mody, różne zdjęcia, fajne linki itd. Postaram się pisać codziennie i cały czas dodawać coś ciekawego. Na górze macie różne paski: aktualności, fotorelacje i linki do filmów z YT... Zaglądajcie do tych stron. Najwięcej znajdziecie w aktualnościach, będzie tam coś codziennie, ale inne strony też postaram się urozmaicać ;) W razie pytań, macie link do mojego aska :) Mam nadzieję, że uda się reaktywować i odświeżyć ten blog...
http://ask.fm/AniaKossak#_=_


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz