piątek, 11 października 2013

WEEKENDZIK




Witajcie! Czekają nas trzy cudowne weekdzikowe dni <3 Myślę, że ten teledysk pomoże Wam się wprowadzić w odpowiedni nastrój ;) Ponieważ pierwsze przykazanie ucznia brzmi w weekend baw się dobrze! Hulaj dusza, piekła nie ma! A że weekend dłuższy jest większe pole do hulania ;) Ja teraz oglądam got to dance... Gdy widzę tę radość tańca jest mi tak smutno, że ja nie mogę tańczyć. Jesień taka ciepła, piękna, a mnie akurat teraz noga boli :( Naprawdę mam tego dosyć! Dziś w szkole na szczęście luz, więc spoko. Była akademia... Jak ja nie lubię tych wszystkich apeli, przemów. To jest porostu nudne. Jedyny fajny moment, gdy starsza klasa występowała. Przynajmniej można się było pośmiać! Nwm. Moja szkoła stanowczo za mało rzeczy organizuje, przydałaby się jakaś dyskoteka. Choć w zasadzie i tak bym na niej nie mogła tańczyć, więc chyba nie mam czego żałować. Ale myślę, że jak wrócę na tańce, przynajmniej trochę zaspokoję  tę potrzebę tańca. A na dyskoteki przyjdzie jeszcze czas. A poza tym w tym te dyskoteki szkolne są raczej kiepskie. Ja bym wolała jakąś porządną, bez nauczycieli xd Nie no ale wgl. w tym wieku wszyscy się jeszcze wszystkich wstydzą, a na prawdziwych dyskotekach nie ma "co sobie pomyślą, jak z nią zatańczę..." jest po prostu zabawa i można poznać jakichś fajnych ludzi i pokazać się z innej strony. A tu - wszyscy się znają i mają uprzedzenia i wgl. nie ma nic fajnego. Innymi trzeba czekać...











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz