poniedziałek, 14 października 2013

Co mnie denerwuje...




Hej! Dzisiaj pisze tego posta z moją koleżanką Danką. Jest ona jedyną nie fałszywą koleżanką. Bo takich co mnie cały czas wystawiają to jest z 10000 :( Dodaje dziś obiecane focie i fajną nutkę Gagi. Ostatnio mnie wnerwia Rihanna. Była taka fajna, jak w czerwonych włosach śpiewała "California king bed", a teraz obcięła włosy i nagrywa beznadziejne, zboczone klipy :((( Ale szkoda. Tak samo Miley Cyrus. Kiedyś Hannah Montana, a dziś obcięła się beznadziejnie i jest mega zboczona. Dlatego ja wstawiam Lady Gagę... Denerwuje mnie też viva, na której zamiast piosenek lecą baznadziejne seriale. Nie mówię, że wszystkie są beznadziejne, no ale niektóre są na serio głupie. A przecież na vivie powinny prawie cały czas lecieć piosenki. Seriale przecież są na wszystkich kanałach, a dobrej muzyki już chyba w żadnej telewizji nie ma :( No w każdym razie trzeba cieszyć się, że dziś przynajmniej jest wolne. Ja się dziś mam zamiar uczyć z histy na sprawdzian, bo mam jutro i rysować. Okej, na razie idę. Napiszę do Was coś fajnego jutro ;)













































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz