czwartek, 10 kwietnia 2014

Wiosennie!



Hej! Dzisiaj choć trochę zimno i pochmurnie, to humoru nie
tracimy ;) Ja tam się w każdym razie cieszę, że już jutro piątek <3 cieszę
się też z tej piosenki. Po prostu ją uwielbiam. Kwiaty we włosach... Może już
za niedługo wreszcie będzie tak cieplutko, jakby się chciało? No w każdym razie
oby tylko przetrwać ten ciężki czas testów, zadań, sprawdzianów, szkoły i oby
tylko do czerwca, a wtedy to już lajcik ;) A potem przecież wakacje! Szczęśliwi
Ci, co w tym roku egzaminów nie piszą :/ Szóstoklasiści mają już testy za sobą.
Niestety zaraz przyjdzie kolej na gimnazjum i na matury :/ Ale plusem jest to,
że już za nie długo Święta Wielkanocne, tak więc tylko się cieszyć :) A
sprawdziany też przecież miną. W sumie najważniejsze jest zdrowie i to, żeby
wszystko jakoś ogólnie było dobrze, a testy, to tylko nasz myślę, trochę głupi
wymysł :/ Tak więc nie przejmujcie się już tak tą szkołą bo i tak w życiu tylko
1 % tej wiedzy wam się przyda. No dobra, a teraz modowo coś poróbmy :)


 A teraz coś dla poprawienia nastroju


 I sukienka w której już jestem zakochana

 Ciekawe pomysły na pierścionki, prawda?


 Ten rodzaj manicure zawsze mnie fascynował :D

 Zrobię sobie takie! Ale ciii, przecież nie można łamać diety.... No dobra, dla takich lodów można xd

 A teraz trochę o szczęściu :)

 Nie mogę się doczekać, żeby wyciągną sukienki z mojej szafy *o*

 Co Wy na to?
 I kolejny kreatywny pomysł na lody... Szkoda myśleć, co tej wiosny stanie się z dietą :o

 Słodko *o*
 Ja w sumie bardziej zwróciłam uwagę na figurę niż, niż na dżinsy, ale dobra :D

 A to chyba imprezowy makijarz. Myślę, że się przyda po Wielkim Poście :)

 piękna i bardzo elegancka sukienka <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz