wtorek, 8 kwietnia 2014

Wyciągamy wiosenne ciuszki ;)

Hej! Dzisiaj zmieniłam tło na bardziej wiosenne :) Co do mojego ostatniego posta i moich obaw... Na razie tańczę, ale nie wiem, co będzie dalej. Nie jest tak źle, jak było kiedyś, ale czasami mnie boli ta noga i boję się, że może być z tego źle. Ale dobrze, że na razie jakoś daję radę. Staram się też szukać nowego partnera do tańca, jednak jeśli będzie źle z moją nogą, to pewnie partner się i tak nie przyda. No ale bądźmy na razie dobrej myśli :) Ja tam się w każdym razie cieszę, bo wreszcie będę mogła założyć piękne, zwiewne sukienki <3 Mam nadzieję, że będzie coraz cieplej, a w ramach relaksu, bo w szkołach nas nie oszczędzają... Macie na pocieszenie wiele fajnych stylizacji :) Pamiętajcie, to już nie długo ;)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz