sobota, 6 września 2014

Rzeszów - treningi w plenerze i imprezy

Witajcie! Wiem, przepraszam, że nie pisałam, ale wicie, jak to jest w pierwszych dniach szkoły... Dużo spraw organizacyjnych, które niestety zajmują trochę czasu i ogólna rozsypka, jak to zwykle na początku września... No w każdym razie nadszedł weekend i mam chwileczkę na bloga. 
W ostatnich dniach trochę się u mnie działo między innymi w ostatni dzień wakacji byłam na treningu w terenie, w fun parku w Malawie. Niestety padał deszcz i było odrobinę hardcorowo, jednak jakoś wszyscy dali radę :) Tym bardziej, że jest zapowiedź, że podobny trening będzie, oby tym razem bez deszczu :) (zdjęcia ze strony https://www.facebook.com/AktywnyRzeszow)





 Zbiorowa pompeczka :D


Za to w czwartek uczestniczyłam, podobnie, jak w zeszłym roku - w Studniówce Szlachetnej Paczki. Do tej barwnej imprezy na rzeszowskim Rynku mógł się dołączyć karzy! Tańczyliśmy razem poloneza, belgijkę i jakiś taniec, gdzie na hasło "obyrtka" mieliśmy się obracać :D Tak więc było raczej zabawnie, ale ogólnie bardzo fajna akcja. Myślę, że będzie zorganizowana również w przyszłym roku, proponuję się do niej dołączyć :) Na Studniówce wystąpiła między innymi moja szkoła tańca - Aksel, oraz zespół "Kamień" i trio ETC









i na koniec zbiorowa sesja :)


no i krótki filmik o całej tej akcji 


A w zeszłym roku wyglądało to tak, ZAPRASZAMY ZA ROK:


Za to dziś byłam na treningu na Bulwarach Rzeszowskich, trzeba przyznaż, że intensywny, ale trzeba dać radę!



Następny taki trening w sobotę o 16:00, POLECAM!!! A jeżeli ogólnie interesują Was takie właśnie treningi w plenerze i inne ciekawe rzeczy związane z aktywnością, Rzeszowem i dietą, to polecam stronę na facebooku: Aktywny Rzeszow. I ogólnie radzę Wam śledzić to, co się dzieje w Rzeszowie, bo dzieje się dużo....
Na przykład jutro (niedziela 07.09) 
-Odbędą się Dni Osiedla Andersa, w Parku Sybiraków o godzinie 14:00, między innymi wystąpi Aksel (najprawdopodobniej po 16:00). 
-Za to o 17:00 na Rynku odbędą się występy gównie kapel ludowych w ramach "Lato z przytupem" - w hołdzie Kolbergowi. 
-Odbędzie się też pożegnanie lata z pieczonym ziemniakiem w Kraczkowej, na stadionie od godziny 15:00


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz