wtorek, 30 września 2014

Światowy Dzień Serca - Rynek 28.09

Cześć! Oczywiście trzeba nadrobić blogowe zaległości, tak więc dziś postanowiłam w końcu napisać. Muszę Wam powiedzieć, że nie wiem kiedy i jak miną mi ten wrzesień... I co gorsze, cały czas mam wrażenie, że są jeszcze wakacje i wciąż nie mogę się obudzić... No ale cóż, trzeba jakoś w końcu wpaść w ten rytm. Wiem, że bardzo mało piszę, ale totalnie nie mam czasu :( Nauka, treningi, zarówno te taneczne, jak i te domowe + bieganie. I tak na bieganie i ćwiczenia w domu mam coraz mniej czasu... No ale cóż - staram się robić co tylko mogę, by znaleźć czas na to wszystko i oczywiście bloga.

Ale teraz do rzeczy - bardzo chciałabym napisać o kolejnej imprezie na naszym Rzeszowskim Rynku - był to ŚWIATOWY DZIEŃ SERCA. Odbył się on w ostatnią niedzielę (28.09) Oczywiście nie mogło zabraknąć STS Aksel, który bardzo fajnie po raz kolejny się zaprezentował.

Oczywiście show skradły przesłodkie dzieciaczki z najmłodszych grup :)


 Z małą pomocą instruktorów zatańczyły chociażby jeden z najstarszych, ale najpiękniejszych układów jakie znam - "laleczki"... Pamiętam jeszcze, jak kiedyś zaczynałam tańczyć i też tańczyłam "laleczki"... Zawsze się wzruszam jak widzę ten układ tańczony prze takie małe słodkie dziewczynki :') To właśnie od niego zaczyna się wielka miłość do tańca <3










Oczywiście oprócz wzruszających "laleczek" można też było zobaczyć bardziej energiczne układy tańczone do bardzo fajnych przebojów. Ja osobiście bardzo lubię patrzeć się na początkujących tancerzy, bo w nich zawsze jest ta pasja i pomimo, że ich taniec nie jest idealny, to ma w sobie bardzo dużo świeżej energii... Może lubię też to, dlatego, że przypomina mi się ta moja ogromna pasja, z którą zapisywałam się parę lat temu na tańce towarzyskie...


Oczywiście można też było na tym pokazie zobaczyć bardziej doświadczonych tancerzy, którzy również bardzo dobrze się zaprezentowali.



Trzeba przyznać, że w takie sielankowe, słoneczne, niedzielne popołudnie bardzo miło ogląda się taniec :)











 Na koniec pokazu Aksel zatańczył energiczny układ "toka toka", do którego włączył również publiczność ;)


Na Światowym Dniu Serca można też było zobaczyć po raz kolejny pięknego złotego smoka, który trzeba przyznać - robi wrażenie...



Między występami można było się dokładnie zbadać w specjalnie przygotowanych namiotach oraz dowiedzieć się wiele o profilaktyce zdrowotnej, sercu, udzielaniu pierwszej pomocy i nie tylko... Na Światowym Dniu Serca oprócz artystów wystąpili również różni lekarze, którzy przekazali najpotrzebniejszą wiedzę na bardzo ważne tematy. No i na koniec całą imprezę zakończył bardzo przyjemny występ wokalny :)




Następnego posta spodziewajcie się jutro, lub w najbliższych dniach, mam nadzieję, że nie będziecie musieli znów tak długo czekać, jak na tego posta :/ Paaa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz