niedziela, 8 lutego 2015

Bulwary zimą.

Cześć! Jak wspominałam w ostatnich postach warto spacerować, nawet zimą! Ja ostatnio byłam na Bulwarach. Pewnie pamiętacie - pisałam o nich często latem. To bardzo fajne miejsce. Można tam zarówno pobiegać jak i się przespacerować. Można też pojeździć na rowerze, poćwiczyć, poopalać się lub po prostu zrelaksować... Niestety mamy zimę i jak na razie nie jest to możliwe :( Choć trzeba przyznać, że są wytrwali, którzy nawet w takie mrozy biegają, spacerują i jeżdżą na rowerze... Poza tym można też pokarmić łabędzie, kaczki i inne ptaki, które zimą mają problem ze znalezieniem jedzenia. A poza tym Bulwary nawet zimą, pod śniegiem są naprawdę piękne! Warto się wybrać ;) No cóż... Ja idę czekać na wiosnę, a Wy pooglądajcie trochę zdjęć z mojego spaceru ;)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz