czwartek, 12 lutego 2015

Tłusty czwartek!!!

Hej! Wiem, że trochę się spóźniłam, bo tłusty czwartek już dobiega końca... Ile pączków zjedliście?


Ja zjadłam dwa, choć nie planowałam... Ale jeden raz w roku można, prawda? Nie wiem jak wy, ale ja jadam pączki TYLKO w tłusty czwartek. Po prostu za nimi nie przepadam. Najbardziej ze słodkości lubię gorzką czekoladę <3 Która (w małych ilościach) jest jednym z najzdrowszych słodyczy. A wracając do tłustego czwartku, to trzeba sobie też zadać pytanie, czy tylko ten czwartek jest tłusty...? Prawda jest taka, że nawet jeśli nie jemy często pączków, które są rzekomo najgorszym wrogiem diety, to jemy fast-foody, pijemy słodkie napoje... A pączek przy takich"małych przekąskach" nie jest wcale gorszy... Tak więc ja bym raczej radziła ograniczyć rzeczy tłuste i słodkie (bo cukier i tak się nam odłoży w postaci tłuszczu...) tak żeby tylko ten czwartek był tłusty. Ale oczywiście dziś na jednego, dwa pączki można sobie pozwolić ;)

Tym bardziej, że dziś nawet Chodakowska je pączki ;)


 ;)

A jak jutro będziecie myśleli o spalaniu to Wam się przyda...


Ja moje pączki spaliłam tymi treningami




No i pamiętajcie...


A poza tym mamy bardzo ciekawą kumulację. Tłusty czwartek, Piątek 13-go i Walentynki



A ja jeszcze miałam dziś zakładany aparat na zęby... Okej, to do jutra :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz