czwartek, 26 lutego 2015

Nastrojowo...

Witajcie! Na początek mam dla Was naprawdę niesamowite nagranie. Jak dla mnie ten taniec mógłby być teledyskiem do tej piosenki... Nawet nie wiem, czy nie lepszym od oryginalnego. Ja osobiście podziwiam balet, tym bardziej, że to przecież tańczy mężczyzna. A prawda jest taka, że głównie płeć żeńska dominuje na parkiecie. Poza tym jego umiejętności są naprawdę niesamowite.


No ale zmieniając temat. W sumie to ostatnio cieszę się, bo już za niedługo będzie wiosna... Nie mogę się tego doczekać. Mam już serdecznie dosyć noszenia kurtki i kozaków. Nie wiem, ja jakoś po prostu nie lubię zimy :/ Ale na szczęście już naprawdę jej niedużo zostało. Wiosna zbliża się coraz większymi krokami. Ja wypatrzyłam już nawet przebiśniegi.


Tak więc bardzo się z tego cieszę. Jak tylko przetrwam testy gimnazjalne, to będę mogła wreszcie nacieszyć się tym wszystkim...
No cóż... Chyba za bardzo się rozmarzyłam. No ale czasem trzeba ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz