sobota, 25 maja 2013

taniec - wyraża więcej miłości niż "kocham Cię"



Kolejny dowód na to, że taniec jest bardzo romantyczny i wyraża całą gamę uczuć ;) Wiecie - kiedyś usłyszałam opinię, że taniec towarzyski jest sztuczny, a taniec współczesny bardzo naturalny i wgl... Bardzo mnie to zabolało, bo ja osobiście tańczę oba te style i według mnie w żadnym tańcu nie ma nic sztucznego jeżeli robi się to z pasją i od siebie. Może chodziło o to, że w tańcu towarzyskim jest więcej techniki, te wszystkie trzymania w standardzie i wgl cała sylwetka.... a taniec współczesny jest trochę luźniejszy... Ale nwm, czy to jakaś wada... Może on poprostu nigdy nie próbował tańca towarzyskiego i nie widział tych wszystkich tancerzy, którzy robią to z tak wielką pasją???? Ja dziś pomimo wolnego dnia będę tańczyć - tym razem na pokazie w sp.24 na zalesiu, o 15:30, a jak będzie ładna pogoda to w parku, on jest w okolicach tej szkoły :) Może nie zatańczę Wam tak pięknie jak oni (mój partner nie umie mnie podnosić i ogólnie... Oni tańczą od kilkunastu lat, a ja od czterech ) ale mam nadzieję, że się spodobam :) A dla tych, co nie mogą przyjść dodam jeszcze dziś filmik z występu no i oczywiście dużo zdjęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz