poniedziałek, 9 grudnia 2013

Ah te poniedziałki... :/




O matko! Słucham tego cały dzień, a jak to tak długo słucham to znaczy tylko... Nie ważne :p W każdym razie mam dużo nauki niestety :(((( Jestem mega zmęczona i NIENAWIDZĘ PONIEDZIAŁKÓW BARDZO. Nie wiem, ale serio coś w tym jest, że poniedziałki są jakieś pechowe :/ Masakra :/ Zawsze w poniedziałki jestem zmęczona, niewyspana, wszystkiego zapominam i nic mi się nie udaje :'( Ale na szczęście poniedziałek jest już za nami... Niestety jeszcze reszta tygodnia. Innymi słowy oby do piątku <3  Okej tak więc na pocieszenie poniedziałkowe parę demotów ;)









A tak poza tym dziś byłam na spacerze... Dużo myślałam... Słuchałam muzyki.... Nawet nie wiecie jak smutno mi bez tańca :( Mój mózg tańczy, moje serce tańczy moje ciało... Nie może tańczyć :( To najgorsze uczucie jakie może być :( Ale na prawdę mam nadzieję że na ferie zacznę tańczyć... Mam wrażenie, że już z tą nogą jest lepiej. Też tak w sumie byłoby głupio nie móc tańczyć przez ferie... Innymi słowy trzymajcie kciuki za to, żebym wyzdrowiała WRESZCIE :/ A żeby nie było tak smutno...

No a to tak dla przypomnienia lepszych, cieplejszych dni ;) Musicie przyznać, że jesień była w tym roku wyjątkowo udana i piękna ;)








No a tu macie trochę prac ;)














 No i jeszcze trochę nieba :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz