piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki :)




Witajcie!!!!! Dziś bardzo mikołajkowo ;) Naprawdę super dzień! Ja osobiście dostałam bardzo fajne prezenty od moich Mikołai :) Przyjemnie jest wymieniając się, prezentami, tworzy to ten fajny klimat. Kto nie lubi mikołajek i świąt?! To najfajniejszy czas w roku! Ci którzy nie lubią świąt nie lubią ich tylko ze względu na ludzi, ewentualnie na ten show związany z nimi... Wiem coś o tym... Czasem po prostu ludzie sami stwarzają taką atmosferę przejmując się tylko jedzeniem, choinką i tym, żeby wypaść dobrze przed rodziną.... Tak to czasem jest :( To bardzo smutne - I dlatego właśnie trzeba wyluzować i cieszyć się ze śniegu, z kolęd, z rodziny, z wszystkiego i nie przywiązywać uwagi do takich rzeczy jak jedzenie, czy to żeby wszystko było idealne. No to właśnie była myśl na dziś :) W każdym razie mam nadzieję, że wy też dostaliście fajne prezenty od swoich Mikołajów i że się cieszycie. Bo tak jak już pisałam trzeba się cieszyć z rzeczy małych ;) Czasem dostanie małej mikołajkowej drobnostki od serca jest serio bardzo przyjemne :) No i wszyscy dostaliśmy prezent od natury - spadł śnieg. Wiem, że wcześniej też był, ale było go tak mało, że nawet tego nie liczyłam :p To były takie "próby" a dzisiaj to było prawdziwe przedstawienie :) W związku z tym nie mogłam odmówić sobie spaceru ;)
A tutaj macie fotki Mikołai ;)

























Tutaj macie moje ozdoby mikołajkowe :)







 I mój prezent, z którego sie bardzo cieszę :)


 A tutaj fotki ze spaceru :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz