środa, 18 grudnia 2013

Dobre rady ;)


Hej ludzie! W sumie byłam dzisiaj strasznie zdenerwowana na wszystko, ale na szczęście w porę się ogarnęłam... W sumie wystarczyło, że wytłumaczyłam sobie, że to nie ma sensu... Tak to jest... Nie ma co się w sumie denerwować bo od tego robią się tylko zmarszczki i wrzody. No i ogólnie - ładniej na twarzy wygląda uśmiech, niż złość. Innymi słowy "złość piękności szkodzi". A każdy chyba chce być piękny... I tym tropem doszliśmy do wniosku, że nie warto się złościć. Mam nadzieję, że Was skutecznie do tego zniechęciłam ;) A tak już poza tym wykładem to w sumie cieszę się, że WRESZCIE będzie przerwa świąteczna i wreszcie będzie można odpocząć od nauki :) I w ogóle w ten weekend mam zamiar pięknie przyszykować dom na Święta. Innymi słowy będę miała pełno pozytywnej pracy :))) Mam nadzieję, że te Święta będą naprawdę miłe. No i oczywiście chciałabym żeby wigilia i jasełka klasowe się udały :)

Dodaję Ci też parę sweet foci ;) Dodaję je ponieważ lubię robić takie artystyczne zdjęcia :) A stronka webcam toy jest do tego idealna! Polecam bardzo!!!
 www.webcamtoy.com














 Opcja "tylko niebieski" - wyszukuje kolor niebieski, nie ważne jaki odcień i zmienia go na taki fajny ;) Tak właśnie zrobiło z moimi oczami ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz