poniedziałek, 2 grudnia 2013

URODZINY!!!



Witajcie! Wiem, że długo nie pisałam, ale już jestem. Wracam z nową porcją zdjęć i nową muzyką... Wiem, że ostatnio pisałam o tym, że bardzo nie podoba mi się piosenka "put it up" rihanny... Na szczęście Rihanna nagrała nowy super kawałek, który bardzo mi się podoba i nadaje się do tego już adwentowego klimatu, daje do myślenia... Wiem, że według supermarketów już są święta, jednak tak na prawdę to dopiero czas przygotowywania się do nich... I nie koniecznie tylko materialnego... Może warto zrobić jakieś postanowienia??? Ja wczoraj miałam urodziny, spędziłam je śmiejąc się i dobrze bawiąc z najbliższymi znajomymi. Było fajnie! Niestety dziś nie mogę za wiele pisać, ale za to dam Wam parę fajnych fotek! Obiecuję, że napiszę Wam coś fajnego jutro ;)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz