piątek, 13 grudnia 2013

Święta coraz bliżej!





Witajcie! Dzisiaj wstawiam Wam świąteczną piosenkę, tak dla nastroju :) Poza tym pamiętajmy, że Święta coraz bliżej! Tak więc trzeba zacząć przygotowania i to zacząć szybko. Ja w tym roku mam wiele świątecznych obowiązków. Jak co roku to ja odpowiadam za część artystyczną, czyli robienie ozdób, przystrajanie domu, ubieranie choinki itd... Oczywiście będę też pomagać urządzić przyjęcie wigilijne. Z moją klasą robimy jasełka szkolne. Dużo pracy i stresu. Ale mam nadzieję, że nasza praca nie pójdzie na marne i uda nam się zrobić naprawdę piękne jasełka. No i jeszcze pomoc w wigilii klasowej oczywiście. No tak to już jest. Ale nie narzekam tym bardziej, że kocham Święta i świąteczne przygotowania :) A Wy? Jak przygotowujecie się do Świąt? Robicie jakieś ozdoby? Może macie już jakieś konkretne plany? A tak już odchodząc od świątecznego tematu to ten tydzień zleciał niesamowicie szybko - dopiero co dodawałam poniedziałkowego posta, byłam zrezygnowana i w ogóle. A tu tak nagle piątek! O matko. Ale cieszę się, bo chcę żeby jak najszybciej były Święta i żebym jak najszybciej mogła tańczyć <3 Tak prawdę mówiąc to marzę tylko o tym, żeby w te Święta panowała przy moim stole dobra atmosfera, żeby wreszcie było wszystko dobrze, żebym wyzdrowiała wreszcie, wyleczyła tę kontuzję i mogła tańczyć. Bo to na prawdę daje mi energię...
 Ale nie tylko to! Energię daje mi też moja przyjaciółka Pola, z którą ostatnio odnowiłam kontakty :)
 Wspólne wygłupy i szaleństwa przed naszą piękną Galerią Rzeszów to jest to ;) Rzeszów wygląda na prawdę pięknie zimą, gdy świecą te wszystkie ozdoby, światełka i inne przecudne dekoracje <3 A tak w sumie nie zauważyliście, że zrobiło się na polu dziś ciepło i nawet świeciło słońce? W sumie to i lepiej... Byle byśmy mieli białe Święta ;)


















No i oczywiście parę sweet foci z webcam toy ;)

 swaga musi być ;)

 jejku kocham ten czarno-biały efekt <3

 I całus dla Was :)





 Jeju kocham te fotke!

 Hhahahahahahhahha Jak ryby w wodzie :D


 Pola & slender xd
 O matko! Jaka stara fotka!
 Snow
 Dzubek od swagi ;*
 Duchyyyy!!!!!
 Oczy ;*
 Zamaskowany terrorysta - swag :D
 Wy shining
 Burn
 Crazy




 Te oczy, te usta... Me gusta

 Żółte usta :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz