sobota, 28 grudnia 2013

Szał!




Dzisiaj dodaję Wam na powitanie nagranie z koncertu Rihanny w Polsce. Rihanna może i czasem bardzo szokuje, ale ma śliczny głos i jest bardzo fajna i ładna. Szkoda, że nigdy nie miałam okazji słyszeć jej na żywo :( Bardzo bym kiedyś chciała. Może za parę lat jeszcze raz przyjedzie do Polski? Może uda mi się ją kiedyś zobaczyć na żywo? Nigdy nie wiadomo, co przyniesie los ;) W każdym razie ważniejszym tematem teraz jest SYLWESTER!!!! Martwi mnie fakt, że jest on już we wtorek :/ Boję się, że nic się nie uda i się strasznie stresuję :( Tak bardzo chciałabym go spędzić jakoś fajnie, nietypowo, dobrze się bawiąc :/ Myślę, że każdego teraz ogarnia sylwestrowy szał. Jest jeszcze tyle rzeczy do przygotowania, dokończenia i w ogóle dzisiaj, a w zasadzie wczoraj zaczął się też wyprzedażowy szał! Masakra jakaś! Byłam w Galerii Rzeszów kupić moją wymarzoną kurtkę i plecak. I w sumie dalej nie mogę uwierzyć w fakt, że mam te rzeczy :) Czasem drobnostki sprawiają tak ogromną radość... Później dołączyła do mnie moja koleżanka i trochę jeszcze pochodziłyśmy po sklepach, a potem poszłyśmy do mnie - śmiałyśmy się i robiłyśmy fotki. Oczywiście głównym tematem rozmów był Sylwester... W dalszym ciągu zachęcam do przedstawiania w komentach swoich sylwestrowych planów ;)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz